torsdag 5. november 2009

Pen utenpå ...



I dag kjøpte jeg en bok fordi omslaget var så fint. Jada, jeg vet det er en kjent bok. En klassiker, javisst. Sikkert en strålende bok. Jeg har ikke lest den, men det skal jeg nok få gjort. Men jeg kjøpte den altså fordi den var så pen å se på. Det er en pocket. Sidene er skåret på gammeldags måte, papiret er matt og bokstavene er en anelse senket ned i det, slik at når man tar på dem er det som en slags omvendt blindeskrift. Fargene er SÅ fine og designet er lekkert. Så får vi bare håpe den ikke blir en skuffelse. Pen utenpå og dum inni ...

2 kommentarer:

  1. Hei, Anniken!
    Måtte jo søke opp bloggen din:) Ser du har nevnt Shantaram lenger baki her, gleder meg til å lese den!
    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. Hei, Ida!

    Så hyggelig, velkommen til bloggen! Håper du titter innom igjen. Som du ser har jeg et annet navn her, hi hi. Sånn er det med oss litt voksne, vet du, vi er forsiktige i cyber space ;-)

    SvarSlett