søndag 24. januar 2010

Utfordring


Jeg har fått en utfordring fra Akeleiedamen. Tusen takk! Jeg husker ikke helt hvordan jeg oppdaget bloggen hennes, men hun var ny i denne verdenen akkurat som meg, og jeg har fulgt henne en god stund. Fin blogg med mye til ettertanke. Det er spennende å kjenne noen uten at man egentlig kjenner dem. Her er awarden, og betingelsene som følger med den:





*Fortell syv ting om deg selv.
*Send awarden videre til syv andre bloggere.
*NB! Og så er det selvfølgelig slik at man lenker til hverandre.



Så altså, her kommer 7 ting om meg selv:


1. Jeg begynner og avslutter dagen med en kopp te. 

2. Jeg deler hus med tre unge menn (10, 14, 48)

3. Jeg har en jobb hvor det er bøker overalt, og jeg prøver å formidle dem til gamle og unge. Særlig unge.

4. Jeg har alltid en eller annen musikksnutt på hjernen. Ofte plukket opp fra radioen.


5. Jeg synes verden er full av spennende steder, og vil gjerne oppleve flest mulig av dem, gjerne flere ganger. Men trives aller best hjemme hos meg selv.

6. Jeg misliker å løpe, men jeg går kjempefort.

7. Jeg lurer stadig på hva som egentlig er hensikten med denne bloggen. Har ikke funnet noe klart svar, men grubler fortsatt.


Jeg sender denne utfordringen videre til noen bloggere jeg synes jeg kjenner litt. Jeg kikker innom  mange andre, men de er fortsatt "fremmede" for meg. Derfor kun disse fem denne gang:


Heidi, min kjære kollega og medsammensvorne, som jeg skulle ønske kunne blogge litt oftere, for hun skriver så fint.

Audrey, min gode kollega i formidlingens tjeneste, som skriver så flott fra en engelsk drømmeverden.


Siri, som er så heldig å bo i Cambridge, og som skildrer hverdagen der i tekst og bilder. Herlig for oss andre som alltid lengter til England.



Henrik, som sikkert synes dette er noe jentete tull, men som (hvis han gidder) garantert løser denne "stiloppgaven" på en glimrende måte.


Frøkna på Haugen, som jeg dumpet borti en gang jeg surfet på nettet og som har gjort meg oppmerksom på at det ligger en Søstrene Grene-butikk litt bortgjemt på Karl Johan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar