lørdag 20. mars 2010

Vårtegn: loppemarked

Stor glede i morges da vi leste i Aftenposten at det skulle være loppemarked i helgen, ikke så langt herfra. Årets første! Dessverre (eller kanskje heldigvis ...) ble det ikke noen kopper på meg i dag. Ei heller noen fat, tekanner eller godteskåler. Litt stusselig utvalg på den fronten både på Høyenhall skole og på Hasle skole, som vi besøkte etterpå. MEN: plutselig stod vi og bladde ivrig i kasser med gamle LP-plater, sammen med folk som tydeligvis var vant til det og som visste hva de så etter. Jeg visste ikke hva jeg så etter, helt til jeg plutselig fant en original Sound of Music-plate fra 1965. Veldig kult cover, selv om det kanskje ikke akkurat er min favoritt-musikal.



Og like etterpå fant jeg denne. Snakk om stilig cover!


Og hva med denne?




Og helt til slutt: en ABBA-plate fra 1975 :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar