onsdag 30. mars 2011

Berlin-inntrykk

Jeg var i Berlin i helgen. En flott by med store landemerker og små detaljer.
Fjernsynstårnet på Alexanderplatz kan man se fra store deler av byen, og det er populært fotomotiv.



Dette kjøpesenteret var litt for dyrt for meg, men "looking is free" :-)



Kiosken på t-banen solgte ikke bare tidsskrifter og søtsaker. Vi kjøpte en flaske vin på vei hjem fra teater.


Gjett om jeg hadde lyst på disse stolene! Men å kjøpe dem ville vel vært galskap. Se navnet på butikken, forresten ...




Jeg tok et par bilder til ... Fortsettelse følger.

3 kommentarer:

  1. Å, jeg elsker Berlin! Men det er alltid så fryktelig kaldt der. Tror vi må ta en tur midt på sommeren en gang. Fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Takk! Moro å ta bilder :-) Det var kaldt der, ja, Ida. Men snøen slapp vi jo, og det var deilig.

    SvarSlett