mandag 3. august 2009

Nashoba Brook Bakery i West Concord, USA


Nashoba Brook Bakery
Originally uploaded by Rimager



Nashoba er en fin kafé som vi fant ved en tilfeldighet. Den ligger litt bortgjemt i utkanten av det bittelille sentrum av byen. Lokalene er kjempekoselige, og de selger det deiligste bakverk av diverse slag, og utrolig god kaffe. Bilder av lokale kunstnere henger på veggene. Det er et sted hvor man kan møte kjente til lunsj, eller man kan sitte alene med en avis eller noe. Utenfor renner en liten elv der det svømmer ender, og som man ser på bildet går det en liten bro over.


Det øverste bildet har jeg lånt fra flickr, og det er tatt en fin vinterdag. Det nederste tok jeg selv en sommerdag med regn i 2007. Jeg tror vi satt ved det samme bordet som på vinterbildet. Hvis jeg kommer til West Concord igjen (og det håper jeg virkelig jeg gjør), er noe av det første jeg skal gjøre å besøke Nashoba Brook Bakery.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar