søndag 26. juli 2009

Nytt medlem i koppefamilien

Hurra! I dag fikk jeg en ny Mummi-kopp! Se hvor fin den er:





Det er et kult motiv på baksiden av koppen også, men det har jeg ikke bilde av nå.

Koppen fikk jeg av min mor blodgiveren. Forrige gang hun var inne for å ofre noen dråper hadde de ikke en eneste kopp. Da endte hun med et Mummi-glass i stedet (noe jeg ikke visste fantes). Så nå samler hun visst på det. Denne uka var hun der igjen, og tenk, da hadde de ikke glass. Men kopper på rekke og rad. Heldig for meg. Hun valgte dette mørkerosa med Mymble på. Godt valg!

2 kommentarer:

  1. jeg var på ferie hos min svigerinne og falt også i staver for nettop de koppene. Og de hadde fire-fem. Du får så mange gode assosiasjoner når du sitter med en mumikopp i hånden.....;-)

    SvarSlett
  2. Hei Akeleiedamen!
    Ja, de er helt spesielle! Det er noe med kombinasjonen av stilig fasong, fine motiver og knalle farger. Mine to første er egentlig barna sine, men det er jeg som bruker dem.

    Jeg er ganske ny på blogg akkurat som deg, og det er veldig hyggelig at du har vært innom :-)

    Lykke til videre!

    SvarSlett