torsdag 17. september 2009

Den fabelaktige Amelie i Riga



Amelie er en kafé i Riga som vi fant ved en tilfeldighet da vi lette etter to mye omtalte katter på et hustak. Dessverre hadde vi nettopp drukket kaffe og spist kake. Men heldigvis hadde vi en dag til i Riga. Så neste formiddag ble det et herlig kafébesøk på oss. Akkurat sånn vil jenter på tur ha det!



Her er det lille hjørnet av kaféen hvor det var butikk. Det ser litt rotete ut på bildet, men her var det masse søte kopper, bokser til te, små brikker og andre fine ting vi jenter liker å titte på :-)Klikk bildet litt større, så ser du bedre.



6 kommentarer:

  1. fant du kattene?? Jeg har nemlig sett dem i Riga selv ;-) Hvertfall en av dem

    SvarSlett
  2. Ja, vi fant kattene! Det var jo en artig historie bak dem også :-)
    Flott by, Riga! Et ypperlig mål for jentetur, synes du ikke?

    SvarSlett
  3. Riga er en fantastisk by! Håper du koste deg. :-)

    SvarSlett
  4. Jeg koste meg veldig! Så var jeg også i selskap med to supre venninner med de samme ønsker for turen som meg selv, nemlig å rusle omkring og gjøre det som falt oss inn. Vi hadde dessuten fantastisk høstvær :-)

    SvarSlett
  5. Som den kakefantasten jeg er, så klikket jeg selvfølgelig på kake-bildet for å få et best mulig inntrykk av lekkeriene. Jeg skal nok komme meg til Riga om ikke altfor lenge!

    SvarSlett