torsdag 3. september 2009

Variert lesestoff




Dette er lesestoffet jeg veksler mellom for øyeblikket. Har holdt på med Shantaram en stund nå, men den er jo en skikkelig murstein. Og når man dessuten leser andre bøker parallelt, og det må man jo bare, så tar det sin tid. Shantaram er en fascinerende historie som gir mange sterke inntrykk. Anbefales, enten man liker å lese om India spesielt eller om menneskers liv generelt (eller begge deler i kombinasjon).

Reiseguide til Riga leser jeg fordi det er neste reisemål, og Aftenposten fordi den hører med.

Lennarts listor er et loppekupp jeg gjorde i fjor. Hvordan kan noen gi fra seg en bok illustrert av Olof Landström?? Selv om jeg kjøpte den på grunn av illustratøren, så falt jeg litt for historien om kontrollfriken Lennart som ikke kan gjøre noen ting hvis han ikke har det skrevet opp på en liste. Heldigvis møter han en kunstnersjel som lærer ham å være impulsiv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar